آسیاتل

بازدید: 63

مصرف قرص ال دی، چرا ایجاد جوش میکند؟

منبع : نی نی بان کد خبر: 1273331
بطور خودسر برای منظم شدن پریودم قرص LD می خورم اما صورتم پر از جوش شده و می خوام قطع کنم.
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من 21 سالمه و 4 ساله ازدواج کردم. روز چهارم پریود آزمایش هورمونی دادم مقدار LH9.1 و مقدار FSH4.7 بود. بطور خودسر برای منظم شدن پریودم قرص LD می خورم اما صورتم پر از جوش شده و می خوام قطع کنم. یک ماه LD خوردم آیا من مشکلی دارم؟ اگر سال دیگه برای بارداری اقدام کنم به مشکل بر می خورم؟

پاسخ دکتر مینو آیرملو، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:
درصورتیکه قرص ال دی برای جلوگیری از بارداری مصرف می کنید ایرادی ندارد، اما مصرف این قرص به منظور یک روش درمان بطور خودسرانه به هیچ وجه توصیه نمی شود. البته ایجاد جوش صورت از عوارض مصرف این قرص نیست. نوع درمان بر اساس علائم بالینی و نتایج سونوگرافی برنامه ریزی می شود و درمان خودسرانه کارساز نخواهد بود.



loading...
دانلود نرم افزار

پربازدیدترین اخبار

گزارش ها

گزارشی تکان دهنده از ازدواج کودکان در یک روستا

گزارشی تکان دهنده از ازدواج کودکان در یک روستا

موج ورودی نقدینگی با انتشار گزارش‌های 6ماهه/ پیشنهاد ارزنده روی میز سهامداران جدید

موج ورودی نقدینگی با انتشار گزارش‌های 6ماهه/ پیشنهاد ارزنده روی میز سهامداران جدید

تبلیغات

آسیاتک حمایت